Založ si blog

Do Matoviča, go, go.

Máme v parlamente Matoviča.Neriadenú strelu.Blázna.A dalšie ,,veselé ,, výrazy,ktorými ho častujú z každej strany.Robí hlúposti.Aspon tak sa to z pohoršených výrazov a komentárov ostatných politikov javí.
Nieje v parlamente vela politikov,ktorý sú tam viac funkčných období a nepoužili na niektorého svojho kolegu hrubý výraz.Ved slová ako ,,debil,hlupák,, a pod.sú tam viac ako bežné.
Čo teda Matoviča odlišuje od ostatných?Čím to je,že do neho kopú z každej strany?
Proste to prehána?Mal by sa vyjadrovať umiernenejšie,aby mohli zapadnúť jeho výroky prachom?
Ak si vezmeme jeho články v regionálnych novinách a prečítame si volebný program a názory na stránke,išiel do politiky,ako reakcia na spôsob vládnutia predchádzajúcej vlády.
Po krátkom pobyte v NR zistil,že aj tá inak farebná časť parlamentu nieje iná.Všetky politické strany spája jedno.Oni a časť ich členov si finannčne pomáha korupciou!!A on sa k nim zatial nepridal!!!Ani do jedného tábora.A tak to schytáva z každej strany.
Opýtam sa ináč.Verí tu niekto,že máme na Slovensku stranu,alebo len politika,ktorý dokáže vyviesť Slovensko z hospodárskeho,politického a ekonomického marazmu? Ja nie.Lebo ryba smrdí od hlavy.A ked zákony a pravidlá porušujú tý hore,lavínovým spôsobom sa to šíri dole.Pokial sa budú politici navzájom kryť,ako policajti v amerických filmoch,žiadna nádej na zmenu nieje.
A tak ja som spokojný,že tam takéhoto šaša máme.Čo sa nebojí nahlas otvárať témy,ktoré sa mocným nehodia.Aj sprostým spôsobom.Pokial nebude zo seba robiť ekonomického,alebo morálneho,či iného experta na všetko,má v NR svoje miesto.
Pokial to však myslí vážne,mal by to dať aj inak najavo.Nepáči sa mi jeho vymedzenie ako prípadného jazýčka na povolebných váhach.Ak vyhlási,že pôjde stým,ktorý bezvýhradne podporí protikorupčné opatrenia,zrušenia imunít a pod. mal by sa spojiť aj s čertom,ked mu to ponúkne.V ostatných smeroch nech nechá volné pole a ponechá si len kontrolné posty,aby už k žiadnym kauzám nedochádzalo.Lebo len ked tý hore budú čistý a nevydieratelný môžu nastaviť a kontrolovať správne opatrenia.Nehovoriac o financiách,čo sa tak ušetria a nebude sa musieť opäť siahať na ludí a priškrcovať.Ak prislúbi,že sa kvôli tomu spojí s hocikým,má môj hlas.Len na jedno funkčné obdobie,lebo ak to nedokáže za 4 roky,nedokáže to nikdy.Bude už proste kúpený.

Union, zdochýnajúci pes kope?

10.11.2012

Dnes sa mi stala nemilá vec.Otvorím schránku a tam štyri dopisi.Od zdravotnej poisťovni Union.Gratulujú mi(a v ostatných iným členom mojej rodiny),že som sa stal ich poistencom,oznámili mi,kedy som sa od inej zdravotnej poisťovni odhlásil a kedy dostanem(e) nový preukaz(y).Ups.Preboha.Ale ved ja som sa nikdy od tej svojej neodhlásil!Dokonca som v tom termíne nebol ani na území [...]

Poslanci

13.07.2011

Naši zástupci v parlamente sú ludia.Taký istý ako mi všetci,s troškou naviac ambícií.Niektorý,hlavne zo starej gardy sa tam dostali,ani nevedeli ako,proste ich to tam hore vynieslo na vlne revolúcie a ich názorov.Další tam prišli s ambíciou niečo zmeniť.Iný dostali ponuku na kandidátku od vyššie postavených za svoju príslušnosť,schopnosti a slub hlasovať ako treba.A pre [...]

Líbia

23.05.2011

Dostal som tento mail.Kedže sa v mnohom zhoduje z mojimi skúsenosťami,tak ho tu zverejním. Proč je tedy napadena Libye? EU se potýká s ohromnými finančními problémy a jedna evropská země podruhé upadává do bankrotu. Zóna eura je opravdu zdecimovaná a máohromné problémy. USA všechny své zdroje utratily před 12 léty a vnitřní i zahraničnídluhy představují 36 miliard [...]

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 17395x
Priemerná čítanosť článkov: 2174x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy