Založ si blog

Union, zdochýnajúci pes kope?

Dnes sa mi stala nemilá vec.Otvorím schránku a tam štyri dopisi.Od zdravotnej poisťovni Union.Gratulujú mi(a v ostatných iným členom mojej rodiny),že som sa stal ich poistencom,oznámili mi,kedy som sa od inej zdravotnej poisťovni odhlásil a kedy dostanem(e) nový preukaz(y).
Ups.Preboha.Ale ved ja som sa nikdy od tej svojej neodhlásil!Dokonca som v tom termíne nebol ani na území Slovenska.O mojich deťoch ani nehovoriac.Priznám sa,že zlosť mi zatemnila oči.Niekto predal moje údaje .Niekto zo zdravotníctva opäť raz ,,dodržal,, zdravotnícku omertu a nabalil sa na provízii.Ale je to len jeho chyba?Nezačal niekto agresívnu kampan o zväčšovanie svojho kmena,aby ho mohol pri pripadnom vyvlastnení vymeniť za väčší bakšiš?Nestúpla náhodou odmena poisťovacích dealerov?A kto ich vyberá?
Neviem odpovede na tieto otázky.Je mi však jasné,že aby som to uviedol na správnu cestu bude ma to stáť minimálne jeden den dovolenky.Nervy a čas ani nehovoriac.
Paradoxne.Milý dealer sa riadne obťal,ked tam dal mna.Nikdy som nesúhlasil z viacerými poisťovnami.Našimi peniazmi krmiť viac úradníkov,o zisku z našich penazí na zdravie ani nehovoriac.Takže dúfam,že Union verí,že aj negatívna reklama je reklama.Lebo sa im o to mienim starať,pokial nedostanem rozumné vysvetlenie a ospravedlnenie.

Do Matoviča, go, go.

03.02.2012

Máme v parlamente Matoviča.Neriadenú strelu.Blázna.A dalšie ,,veselé ,, výrazy,ktorými ho častujú z každej strany.Robí hlúposti.Aspon tak sa to z pohoršených výrazov a komentárov ostatných politikov javí.Nieje v parlamente vela politikov,ktorý sú tam viac funkčných období a nepoužili na niektorého svojho kolegu hrubý výraz.Ved slová ako ,,debil,hlupák,, a pod.sú tam [...]

Poslanci

13.07.2011

Naši zástupci v parlamente sú ludia.Taký istý ako mi všetci,s troškou naviac ambícií.Niektorý,hlavne zo starej gardy sa tam dostali,ani nevedeli ako,proste ich to tam hore vynieslo na vlne revolúcie a ich názorov.Další tam prišli s ambíciou niečo zmeniť.Iný dostali ponuku na kandidátku od vyššie postavených za svoju príslušnosť,schopnosti a slub hlasovať ako treba.A pre [...]

Líbia

23.05.2011

Dostal som tento mail.Kedže sa v mnohom zhoduje z mojimi skúsenosťami,tak ho tu zverejním. Proč je tedy napadena Libye? EU se potýká s ohromnými finančními problémy a jedna evropská země podruhé upadává do bankrotu. Zóna eura je opravdu zdecimovaná a máohromné problémy. USA všechny své zdroje utratily před 12 léty a vnitřní i zahraničnídluhy představují 36 miliard [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 17368x
Priemerná čítanosť článkov: 2171x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy