Založ si blog

Každý Slovák pomôže Portugalcom 79 eurami-re

http://www.milpos.sk/Dokumenty/Ostatne/Mzdy_EU_SK-Graf.pdf—tak som si to pozrel,priemerny plat v portugalsku-1253 eur.Na Slovensku-678 eur.Rozdiel 575 a mi im ešte dáme 79-asi sme strelený.

Union, zdochýnajúci pes kope?

10.11.2012

Dnes sa mi stala nemilá vec.Otvorím schránku a tam štyri dopisi.Od zdravotnej poisťovni Union.Gratulujú mi(a v ostatných iným členom mojej rodiny),že som sa stal ich poistencom,oznámili mi,kedy som sa od inej zdravotnej poisťovni odhlásil a kedy dostanem(e) nový preukaz(y).Ups.Preboha.Ale ved ja som sa nikdy od tej svojej neodhlásil!Dokonca som v tom termíne nebol ani na území [...]

Do Matoviča, go, go.

03.02.2012

Máme v parlamente Matoviča.Neriadenú strelu.Blázna.A dalšie ,,veselé ,, výrazy,ktorými ho častujú z každej strany.Robí hlúposti.Aspon tak sa to z pohoršených výrazov a komentárov ostatných politikov javí.Nieje v parlamente vela politikov,ktorý sú tam viac funkčných období a nepoužili na niektorého svojho kolegu hrubý výraz.Ved slová ako ,,debil,hlupák,, a pod.sú tam [...]

Poslanci

13.07.2011

Naši zástupci v parlamente sú ludia.Taký istý ako mi všetci,s troškou naviac ambícií.Niektorý,hlavne zo starej gardy sa tam dostali,ani nevedeli ako,proste ich to tam hore vynieslo na vlne revolúcie a ich názorov.Další tam prišli s ambíciou niečo zmeniť.Iný dostali ponuku na kandidátku od vyššie postavených za svoju príslušnosť,schopnosti a slub hlasovať ako treba.A pre [...]

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Demmin

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

vezuv

V okolí sopky Vezuv zaznamenali silnejšie zemetrasenie

27.04.2024 11:51

Oblasť okolo sopky Vesuv neďaleko juhotalianskej Neapola dnes ráno zasiahlo zemetrasenie o sile 3,9 stupňa.

Dvoch neplnoletých zasiahol prúd, vyliezli na odstavený vlak

27.04.2024 11:29

Dve neplnoleté osoby zasiahol na železničnej stanici v Malackách elektrický prúd. Stalo sa tak po tom, čo vyliezli na odstavený vlak.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 17402x
Priemerná čítanosť článkov: 2175x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy